Intermatex Group, alates 1988. aasta tegevuse algusest, on näidanud pidevat kohandumisvõimet turunõuetega, arendades välja tootesarju, mis kajastavad kontserni identiteeti kõikides tegevusriikides. Pidev areng ja innovatsioon turu nõudmistele vastamisel on taganud ettevõttele rahvusvahelise tunnustuse ja klientide rahulolu. Intermatex on pühendunud oma toodete ja teenuste kvaliteedi pidevale parendamisele, tõstes esile nende pühendumust ja dünaamilisust keraamiliste plaatide tööstuses.
Kahe kaubamärgi loomine ja globaalne kohalolek
Intermatex Group on loonud kaks kaubamärki – INT@KTO ja ESSENTIA – et rõhutada oma tootesarjade eristumist disaini, loovuse ja innovatsiooni osas. INT@KTO, tuntud oma mosaiikide poolest, on leidnud tunnustust enam kui 50 riigis üle maailma, tugevdades Intermatexi positsiooni globaalsel turul. Hiljuti käivitatud ESSENTIA ühendab uuenduslikult ja teedrajavalt toorainete kasutamise, pakkudes avangardistlikke ja kaasaegseid disainilahendusi, mis peegeldavad ettevõtte pühendumust uuendustele ja kvaliteetsele disainile.
Tänusõnad klientidele ja tulevikku suunatus
Intermatex tänab siiralt kõiki oma kliente ja koostööpartnereid lojaalsuse ja toetuse eest läbi aastate, mis on olnud nende edu alustalaks. Ettevõte kutsub oma kliente ja partnereid osalema tulevastes põnevates projektides, kinnitades nende pühendumust jätkuvale innovatsioonile, disaini arendamisele ja kvaliteetsete keraamiliste lahenduste pakkumisele. Intermatex Groupi visioon ja innovaatilisus jätkavad keraamiliste plaatide tööstuse edendamist, luues uusi võimalusi ja lahendusi vastavalt turu vajadustele.